Under the Water - AURORA

youtu.be

youtu.be

Under the water we can't breathe, we can't breathe

水の中では息ができない、息ができない

Under the water we die

水の中で私たちは死ぬ

Under the water there is no one watching

水の中では誰も見ていない

Under the water we are alone

水の中で私たちは独り

Then why do we jump in?

ではなぜ私たちは飛び込むのだろう?

Why do we jump in?

なぜ私たちは飛び込むのだろう?

Under the water we die

水の中で私たちは死ぬ

 

So many souls, that lost control

多くの魂がコントロールを失って

Where did they fall?

彼らはどこで落ちたの?

Into the deep, what do they seek?

水の底で、彼らは何を探し求める?

Where did they fall?

彼らはどこで落ちたの?

Where did they fall?

彼らはどこで落ちたの?

 

Hearts will dream again

心はもう一度夢を見る

Lungs will breathe in

肺は空気を吸い込む

Wash away the sins

罪は洗い流される

It's where it begins

そこが始まりの場所だ

Feet won't fail you now

今や足はあなたを裏切らない

Arms won't let you down

腕はあなたを失望させない

Wash away the sins

罪は洗い流される

 

Under the water we can't be together

水の中で私たちは一緒に居られない

Under the water we die

水の中で私たちは死ぬ

Then why do we jump in?

ではなぜ私たちは飛び込むのだろう?

Why do we jump in?

なぜ私たちは飛び込むのだろう?

Under the water we die

水の中で私たちは死ぬ

 

So many souls, that lost control

多くの魂がコントロールを失って

Where did they fall?

彼らはどこで落ちたの?

Into the deep, what do they seek?

水の底で、彼らは何を探し求める?

Where did they fall?

彼らはどこで落ちたの?

Where did they fall?

彼らはどこで落ちたの?

 

Hearts will dream again

心はもう一度夢を見る

Lungs will breathe in

肺は空気を吸い込む

Wash away the sins

罪は洗い流される

It's where it begins

そこが始まりの場所だ

Feet won't fail you now

今や足はあなたを裏切らない

Arms won't let you down

腕はあなたを失望させない

Wash away the sins

罪は洗い流される

It's where it begins

そこが始まりの場所だ

 

Hearts will dream again

心はもう一度夢を見る

Wash away the sins

罪は洗い流される

AURORA – Under the Water Lyrics | Genius Lyrics