Born To Die - Lana Del Rey

www.youtube.com

Feet don't fail me now

足よ、どうかつまづかずに

Take me to the finish line

ゴールまで連れてって

Oh, my heart, it breaks every step that I take

ああ、一歩進むたびにこの心が壊れていく

But I'm hoping at the gates, they'll tell me that you're mine

でも天国の扉にたどり着くとき、あなたはわたしのものだと教えてくれることを願ってる

Walking through the city streets, is it by mistake or design?

街の通りを歩いてる、これは間違いなのか、それとも定めなのか?

I feel so alone on a Friday night

金曜日の夜はいつも寂しく感じる

Can you make it feel like home, if I tell you you're mine?

もしあなたはわたしのものだと言ったら、家のように感じさせてくれるかな?

It's like I told you, honey ("Louder!")

すでにあなたに言ったように、ハニー

 

 

Don't make me sad, don't make me cry

わたしを悲しませないで、泣かせないで

Sometimes love is not enough and the road gets tough

愛だけじゃ足りなくて、道が辛くなるときがある

I don't know why

なぜかわからないけど

Keep making me laugh—let's go get high

もっとわたしを笑わせて、一緒にハイになろう

The road is long, we carry on

道は長い、それでもわたしたちは続く

Try to have fun in the meantime

その間を楽しむようにする

 

 

Come and take a walk on the wild side

一緒に危険な道を歩こう

Let me kiss you hard in the pouring rain

土砂降りの中でキスさせて

You like your girls insane ("Louder!", "Alright!")

あなたは狂った女が好きでしょ

Choose your last words, this is the last time

最後の言葉を選んで、これが最後なの

'Cause you and I—we were born to die

だってあなたとわたし……わたしたちは死ぬために生まれてきたの

 

 

Lost, but now I am found

見捨てられていたけど、いま見出された

I can see that once I was blind

目が見えなかったけど、今は見える

I was so confused as a little child

子供のころはとても混乱していた

Tried to take what I could get, scared that I couldn't find

手に入るものを全て貰おうとして、

All the answers I need ("Louder!")

必要な答えを見つけられないことに恐れていた

 

 

Don't make me sad, don't make me cry

わたしを悲しませないで、泣かせないで

Sometimes love is not enough and the road gets tough

愛だけじゃ足りなくて、道が辛くなるときがある

I don't know why

なぜかわからないけど

Keep making me laugh—let's go get high

もっとわたしを笑わせて、一緒にハイになろう

The road is long, we carry on

道は長い、それでもわたしたちは続く

Try to have fun in the meantime

その間を楽しむようにする

 

 

Come and take a walk on the wild side

一緒に危険な道を歩こう

Let me kiss you hard in the pouring rain

土砂降りの中でキスさせて

You like your girls insane ("Louder!", "Alright!")

あなたは狂った女が好きでしょ

Choose your last words, this is the last time

最後の言葉を選んで、これが最後なの

'Cause you and I—we were born to die

だってあなたとわたし……わたしたちは死ぬために生まれてきたの

We were born to die ("Louder!", "Alright")

We were born to die

わたしたちは死ぬために生まれてきた

 

 

Come and take a walk on the wild side

一緒に危険な道を歩こう

Let me kiss you hard in the pouring rain

土砂降りの中でキスさせて

You like your girls insane

あなたは狂った女が好きでしょ

 

 

So don't make me sad, don't make me cry

だからわたしを悲しませないで、泣かせないで

Sometimes love is not enough and the road gets tough

愛だけじゃ足りなくて、道が辛くなるときがある

I don't know why

なぜかわからないけど

Keep making me laugh—let's go get high

もっとわたしを笑わせて、一緒にハイになろう

The road is long, we carry on

道は長い、それでもわたしたちは続く

Try to have fun in the meantime

その間を楽しむようにする

 

 

Come and take a walk on the wild side

一緒に危険な道を歩こう

Let me kiss you hard in the pouring rain

土砂降りの中でキスさせて

You like your girls insane ("Louder!", "Alright!")

あなたは狂った女が好きでしょ

Choose your last words, this is the last time

最後の言葉を選んで、これが最後なの

'Cause you and I—we were born to die

だってあなたとわたし……わたしたちは死ぬために生まれてきたの

 

 

("Got that?")

("Louder!")

We were born to die

わたしたちは死ぬために生まれてきた

("Got that?")

("Louder!")

("Got that?")

("Louder!")

("Got that?")

("Louder!")

("Got that?")

("Louder!")

Lana Del Rey – Born to Die Lyrics | Genius Lyrics