Murder Song (5,4,3,2,1) - AURORA

www.youtube.com

www.youtube.com

Five, four, three, two, one

Five, four, three, two, one

5, 4, 3, 2, 1

 

 

He holds the gun against my head

彼はわたしの頭に銃を突きつける

I close my eyes and "bang", I am dead

目を閉じて、“バン”、わたしは死んだ

I know he knows that he's killing me for mercy

彼は慈悲をもってわたしを殺しているってわたしは知っている

 

 

And here I go

さあ行こう

Oh-oh-oh-oh

Oh-oh-oh-oh

Oh-oh-oh-oh

And here I go

さあ行こう

Oh-oh-oh-oh

Oh-oh-oh-oh

Oh-oh-oh-oh

 

 

He holds my body in his arms

わたしの体を彼の腕の中に抱いて

He didn't mean to do no harm

彼は傷つけるつもりはなかった

And he holds me tight

そしてわたしを強く抱きしめる

He did it all to spare me from the awful things in life that comes

この人生のさきに訪れる悲惨なこと全てからわたしを解放するために彼はやったんだ

And he cries and cries

そして彼は泣く、泣き続ける

I know he knows that he's killing me for mercy

彼は慈悲をもってわたしを殺しているってわたしは知っている

 

 

And here I go

さあ行こう

Oh-oh-oh-oh

Oh-oh-oh-oh

Oh-oh-oh-oh

And here I go

さあ行こう

Oh-oh-oh-oh

Oh-oh-oh-oh

Oh oh oh oh

 

 

He holds my body in his arms

わたしの体を彼の腕の中に抱いて

He didn't mean to do no harm

彼は傷つけるつもりはなかった

And he cries and cries

そして彼は泣く、泣き続ける

He did it all to spare me from the awful things in life that comes

この人生のさきに訪れる悲惨なこと全てからわたしを解放するために彼はやったんだ

And he cries and cries

そして彼は泣く、泣き続ける

 

 

Five, four, three, two, one

Five, four, three, two, one

5, 4, 3, 2, 1

Ah-ah-ah-ah

Ah-ah-ah-ah

Ah-ah-ah-ah

Ah-ah-ah-ah

 

 

Five, four, three, two, one

Five, four, three, two, one

Five, four, three, two, one

5, 4, 3, 2, 1

The gun is gone

銃はなくなった

And so am I

わたしもいなくなった

And here I go

さあ行こう

AURORA – Murder Song (5, 4, 3, 2, 1) Lyrics | Genius Lyrics