Forgotten Love - AURORA

www.youtube.com

www.youtube.com

Can you tell if I'm cold?

わたしが寒いのかわかる?

If I'm out of daydreams?

もう空想をしていないってわかる?

If I lose what is loved

もし愛するものを失ったら

Will a new love awake me?

新しい愛がわたしを目覚めさせてくれるのかな?

I am touched by wonder

When I'm blind in the dark

暗闇の中で何も見えないときに

わたしは驚異に触れられる

 

But you drown me in daylight

でもあなたはわたしを日光の中に溺れさせた

Don't swim with me darling

わたしと一緒に泳がないで

I prefer the sound of you

When you are away

あなたが居ないときの音のほうが好きだ

 

If I am left with a rose in my hand, let it die

もし手の中に一本のバラが残されたら、枯らせて

It's the beauty in forgotten love

それは忘れられた愛の中にある美しさなんだ

And I don't care if you don't understand why I cry

わたしがどうして泣いているか分かってもらえなくても構わない

It's the beauty in forgotten love

それは忘れられた愛の中にある美しさなんだ

 

I forget how emotions dance when they aren't inside of me

わたしの中にいないときに感情がどんな風に踊るのかを忘れてしまう

I forget how the sun feels when she isn't around me

わたしの周りにいないときに太陽がどんな風に感じるのかを忘れてしまう

And my dreams become sweeter when something is missing

何かが欠けたとき わたしの夢はもっと甘く感じる

I'm in love with the hunt itself

わたしは狩りに恋をしているんだ

It makes me feel alive, alive

生きてるって感じさせてくれるから

 

If I am left with a rose in my hand, let it die

もし手の中に一本のバラが残されたら、枯らせて

It's the beauty in forgotten love

それは忘れられた愛の中にある美しさなんだ

And I don't care if you don't understand why I cry

わたしがどうして泣いているか分かってもらえなくても構わない

It's the beauty in forgotten love

それは忘れられた愛の中にある美しさなんだ

 

Reslianna Faresuu

Hongaaah firlessiranna

Faressu hongaaah

Firelessinaniree suranna

Rukireee rukireee

Resilanna faresuu

Hungaaah

Firelessina firelessina firelessina

 

I release my body and there is no ghost of you inside my mind

わたしは体を解放する 頭の中にあなたの影は無くて

I am moving on and thank God you let me try

前に進めているんだ そうさせてくれて本当に感謝する

You are the reason I can dance

Within a fire of goodbyes, of goodbyes

たくさんの別れの炎の中で踊れるのはあなたのおかげ

I can lie in a dark room without the feeling that I'm lonely

暗い部屋の中に孤独を感じずに横たわることができる

Oh, (It's the beauty in forgotten love)

ああ、それは忘れられた愛の中にある美しさなんだ

 

If I am left with a rose in my hand, let it die

もし手の中に一本のバラが残されたら、枯らせて

It's the beauty in forgotten love

それは忘れられた愛の中にある美しさなんだ

And I don't care if you don't understand why I cry

わたしがどうして泣いているか分かってもらえなくても構わない

It's the beauty in forgotten love

それは忘れられた愛の中にある美しさなんだ

Oh, oh, oh, oh, ah (It's the beauty in forgotten love)

Oh, oh, oh, oh, ah (It's the beauty in forgotten love)

AURORA – Forgotten Love Lyrics | Genius Lyrics